Velkommen til bloggen min:)

Velkommen til bloggen min!

Ta kontakt på siri@kulebilder.com hvis du ønsker å bestille noe.

Håper du finner litt inspirasjon til å blåse støv av en gammel symaskin, eller kanskje gå til innkjøp av en ny?

Kos deg;)



torsdag 11. november 2010

Toalettmapper og sminkepunger

To små frøkener skal få Hello Kitty toalettmapper av farmor til jul;) Jeg sydde på et merke med forbokstaven i navnet slik at de kan skille de fra hverandre;)


Sminkepungene og toalettmappene har jeg funnet mønster til i en bok. Mønster til 4-kantpungene fant jeg i et innlegg på http://www.sykroken.no/

















5 kommentarer:

  1. Grattis med ny blogg;)
    Så mange fine toalettmapper;)
    Dyktig er du:)

    SvarSlett
  2. Tusen takk Kristin;) Og takk for masse god inspirasjon og hjelp! Jeg gleder meg til "syklubb" på onsdag;)

    SvarSlett
  3. Jeg lurer på om vi snart kanskje kan dra på en overnattingstur sammen, slik at vi får brukt en eller annen av alle de toalettmappene vi lager.

    SvarSlett
  4. Jeg er helt klar for Køben-tur! He he Må ha en ny toalettmappe for hver kveld;) Takk for koselig syklubb i kveld;)

    SvarSlett
  5. Ja jeg skulle gjerne ha brukt noen av toalettmappene mine så jeg er klar:):)

    SvarSlett