Velkommen til bloggen min:)

Velkommen til bloggen min!

Ta kontakt på siri@kulebilder.com hvis du ønsker å bestille noe.

Håper du finner litt inspirasjon til å blåse støv av en gammel symaskin, eller kanskje gå til innkjøp av en ny?

Kos deg;)



søndag 21. november 2010

Vesker

Jeg har hatt mønster til veske liggende en stund, men ifølge de andre som har sydd det, så var det litt klønete å sy det første gangen. Derfor ventet jeg til jeg fikk hjelp av Kristin som har sydd mange fine vesker.
Her er de to jeg har sydd til nå.
Dette var den første testen.



Den neste jeg lagde var litt mer detaljert. Inni har den en lomme til mobiltelefon, en lomme til diverse, og en hempe til å feste nøkler. Jeg laget også en sminkepung som matcher veska:)




2 kommentarer:

  1. Åh, de stoffene i veska og sminkepungen likte jeg kjempe godt. Skikkelig fine ble de:)..det er litt med hvilken rekkefølge man syr den for at det skal stemme til slutt i forhold til vrangsying og hanken, men du fiksa det med en gang du;) Piece of cake;)klem

    SvarSlett
  2. Med gooood hjelp;) Takk Kristin;)

    SvarSlett