Velkommen til bloggen min:)

Velkommen til bloggen min!

Ta kontakt på siri@kulebilder.com hvis du ønsker å bestille noe.

Håper du finner litt inspirasjon til å blåse støv av en gammel symaskin, eller kanskje gå til innkjøp av en ny?

Kos deg;)



fredag 4. november 2011

Babybukse:)

Da jeg hadde sydd smekkene, måtte jeg sy en matchende bukse til nevø William også. Det var den første buksa jeg har sydd siden jeg fikk meg overlock, og det var en DRØM å sy!! At jeg ikke har skaffet meg overlock tidligere...:)

3 kommentarer:

  1. Endelig har du lagt ut noen nye bilder. Var helt redd for at du hadde sluttet å sy, jeg.

    Fine ting.

    Ha en strålende dag, Siri.

    Klem fra Astrid

    SvarSlett
  2. Oj så produktiv du har vært!!:)
    Fine smekker og nusselig sett:)

    Snakkes;)
    Klem

    SvarSlett
  3. Takk skal dere ha:)
    Astrid: Jeg har nok ikke sluttet, bare hatt en liten tørkeperiode... Håper det blir litt mer sying framover og:)

    Håper vi sees snart!
    Klemmer tilbake til dere begge:)

    SvarSlett