Velkommen til bloggen min:)

Velkommen til bloggen min!

Ta kontakt på siri@kulebilder.com hvis du ønsker å bestille noe.

Håper du finner litt inspirasjon til å blåse støv av en gammel symaskin, eller kanskje gå til innkjøp av en ny?

Kos deg;)



torsdag 5. januar 2012

Fleecekjole

Jeg hadde lyst på en offwhite fleecekjole. Med strikket hals og mansjetter. MEN strikking er ikke helt min greie. Jeg strikket og strikket og var veldig fornøyde med resultatet. Helt til jeg hadde sydd de på... resultatet ble at jeg klippet det av igjen, og gikk for hette og mansjetter i fleece i stedet... Bedre lykke neste gang:)

3 kommentarer:

  1. Denne var jo helt herlig...tror ikke det gjorde noe at du ikke ble fornøyd med strikkingen din ;) Håper det står bra til med deg!!

    SvarSlett
  2. Må sende deg en klem - og en kommetar for flott kjole.

    Kooos fra Astrid

    SvarSlett
  3. Takk for det Manja:) Har det veldig bra:)

    En stoooor klem tilbake Astrid:) Håper vi treffes snart:)

    SvarSlett