Velkommen til bloggen min:)

Velkommen til bloggen min!

Ta kontakt på siri@kulebilder.com hvis du ønsker å bestille noe.

Håper du finner litt inspirasjon til å blåse støv av en gammel symaskin, eller kanskje gå til innkjøp av en ny?

Kos deg;)



mandag 22. august 2011

Punger med kortmappe

Jeg trengte en ny pung til penger og mobil. Mønsteret fikk jeg av Kristin. Greit med alt som kan henges fast i veska, så slipper jeg å lete så veldig hele tiden.....:)


Denne pungen er i samme stoffet som yndlingsveska mi:)

 Pung i samme stoff som et planlagt veskeprosjekt:)

2 kommentarer:

  1. Oj, jammen har du testa overlocken:) Masse, masse fint:) Digger det brune stoffet i yndlingsveska di!!

    Kjolen til svigemor var skikkelig nice:)

    SvarSlett
  2. Takk Kristin:) Det brune stoffet er jeg sååå glad i, bare synd det er tomt:-/ Må nok tråle møbelstoffene hos S&S og se om jeg finner litt til...:)

    Tror svigermor ble fornøyd:):)

    SvarSlett