Velkommen til bloggen min:)

Velkommen til bloggen min!

Ta kontakt på siri@kulebilder.com hvis du ønsker å bestille noe.

Håper du finner litt inspirasjon til å blåse støv av en gammel symaskin, eller kanskje gå til innkjøp av en ny?

Kos deg;)



mandag 22. august 2011

Sytørke.....

Etter et travelt halvår med sytørke har jeg endelig fått fram maskinen igjen:) Jeg har ønsket med overlock LENGE, og endelig har jeg kjøpt med en! Veldig fornøyd med min nye Janome Mylock 664D.
Jeg åpnet overlock-karrieren med å krølle med trådene. Men etter en krisetelefon til min gode syvenninne Kristin, var jeg igang. Kjenner at jeg trenger mye trening, men nå står alt klart på pulten så jeg kan sette meg ned når som helst. Godt å være igang med sydilla igjen! :)

2 kommentarer:

  1. Bare hyggelig å hjelpe til Siri;):)

    SvarSlett
  2. :):):)
    Gruer meg litt til å skifte trådene igjen, men må nok bare øve litt..He he

    SvarSlett